Motto:

Motto:

"A bone to the dog is not charity. Charity is the bone shared with the dog, when you are just as hungry as the dog."
Jack London (1876-1916)

duminică, 28 august 2016

Iată de ce nu sunt motanul alfa al blogosferei


Îmi cunosc lungul nasului, nu mi-s motanul alfa al blogosferei, ci, ca s-o spunem pe-a dreaptă, tind asimptotic către omega, dar sunt, după cum puteţi constata, un tip frumos, doxat, şcolit şi modest. Lipsa mea de succes se datorează numai şi numai dis-cri-mi-nă-rii! Nu sunt lăsat să stau pe tastatură când, cât şi cum aş vrea!!!






Şi acum mi-aş dori să continui, să vă mai spun una-alta, pe blogul ăsta sau pe celălalt, pe pagina mea de facebook sau pe contul de google+, însă iar sunt alungat, după cum aţi putut vedea aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu